1 Ekim 2009 Perşembe

''ŞİMDİ SENİNLE OLMAK İÇİN NELER VERMEZDİM!!!''


özlemlerim hep hayallerim saklı kaldı seninle... hiç bitmeyecek gibiydi saati geçmek bilmeyen ömrümde günlerimin bedeli...benim kendimle kalışım çığlığımdı nihaventimde.


bir bakışınla,dokunuşunla geçti yalnızlığım.

adım sen oldu artık ve biliyorum ki; her zaman seninleyim sana ulaşamasamda... acaba hayat mı acımasız oldu yoksa ben mi yanlış kararların kurbanı ettim kendimi geçmişimde sana istemeden bırakmak zorunda kaldığım mecburi 2 çizgi engellerimde...

Acaba sen ve ben mi ızdırabı olduk birbirimizin bilmiyorum artık...yinede senden vazgeçmek istemiyorum...ben seninle sevmeyi öğrendim gülmeyi ve ağlamayı sevdiğim diyebildiğim bir sen kaldın benden geriye ne olur gitme...

şu sözümü sende çok iyi biliyorsun ki ''ŞİMDİ SENİNLE OLMAK İÇİN NELER VERMEZDİM!!!'' lütfen sende bana ''ARTIK SADECE ACI VERME!!!''



bu yazı tarafımdan ŞİMDİ SENİNLE OLMAK İÇİN NELER VERMEZDİM grubuna,

böyle düşünen sevgili sayfa yöneticilerine (kendilerini yakinen tanirim :) ) aynı zamanda siz üyelere ve profilimde olan tüm dostlarıma ve sitemin okuyucularına itafen yazılmıştır...



Sevgiyle kalın yada sevginizle yalnız kalın :D


PURE VISION

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder