1 Ekim 2009 Perşembe

Belki de....



insanlar ki yazdıklarımdan esinlenip hikayeler yazıyor sessizce,görmediğimi bilemeyeceğimi sanarak,sago'mun sözlerini alıp notlara eklerken azıcık cumleyi değiştirip kendi yazmış gösteriyor,geçmişte yazdıklarımı resimleriyle alıyorlar


insanlar ki birgün bir hikayenin devamını sen getireceksin diyip 2 yıl sonra devamı geldiğindeyse baskalarının sorgularına cevap vermekte güclük çekiyor doğru cevabı vermeye cesaret edemiyor ben istedim diyemiyor... işte bu yüzden face'de yazmama kararı aldım...zaten benim yazdıklarımı anlayabilen sayısı 4-5 i geçmiyor esasen kızmıyorum anlayamamınızı bile normal karşılıyorum ben farkındalıkların farkına varmasını istiyorum sizlerin değersiz olmadığınızı acılarınızın yersizce olduğunu, ego tatminlerinden, narsistlikten buna benzer şeylerden kurtulmanızı istiyorum.

facede ki tüm arkadaşlarımın ama herkes körleşmekten yozlaşmaktan yanaysa tepkisizse,memnunsa,sanalsa, elinden birşey gelmiyor yada yapmak istemiyorsa bu hayatta bende hepinizin delisi gösterilmekten bıktım,anlaşılamamaktan da yazılarımda...yada aşk acısı çeken aşığıymış gibi gösterilmekten üstünüze alınmanızdan kız arkadaşlarıma değildir bu lafım...benden bu kadar...

ve kalemim daha fazla keskinleşsin kalp kırsın istemiyorum...

Sevgiyle kalın,hoşçakalın,üzgünüm ama bende yoruldum anlatmaktan bu yüzden hep diyorum ama yine de devam ediyorum yazmaya face de ne olursa olsun diyebilmek adına belki de...

Selametle...
 
 
PURE VISION

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder