1 Ekim 2009 Perşembe

Sagopa Kajmer - Kargaların Kargaşası


Sagopa Kajmer - Kargaların Kargaşası






İlerde bir kaç yol var belirgin değil

İlerle durmak ayak yorar beklemek çözüm değil

Aklımdaki mezar bir kişilik değil

Ve sen suçlu değilsin duygular kendini öldürür.

Saçmalar dilin söver ve eşyalarını yıkar

Kursak hevesle dolar

Kargalar çığlıkları basar

Huzurum kendini kasar

Karmaşık anlamsızlıklar ardışık yanılmalar

Sürekli uykuya yumulmalar hayatın içinden bu yansımalar

Büyük bir göç var ordan oraya kalbimden uzağa

Emin yerlerden tuzağa aydınlık patikalardan derin karanlık ormana

Bigün neden yok sormana gerçekler katılır içi yalan dolmuş harmana

Köleler yürür içinde zincirlerden ayaklar

Mezar taşları gibi benzer insan insana

Konuşmak istersinde susar bülbüller boğazında

Tam dokunmak istediğinde o yıldız kayar ufkunda

Ama umudun gittiği seferden dönecektir yakında

Onu her an beklemek inanki bal tadında

Bu kuş konacak elbet bir gün bir dostun yurduna

Kalp evinin anahtarlığını koyma düşmanın avcuna

Ellerimi siper ettim gözlerim artık göremezlerim

Görünmekten aciz olanlardan artık habersizim



Beklentilerimi kavşağında durmuş bekliyorum

Yığınla insan beni biliyor ben onları bilmiyorum

Ürkütüyor beni şu kargaların kargaşası

Bana mı kaldı ayakları yoldan kaymışların tasası



Zihnimi kuşatan ölü fikirleri yesinler akbabalar

Öldürdüğüm insanların ve yıktığım binaların tek sorumlusu benim

Ben benden firar ettim başka bende yerleştim

Sen salağa aşık oldun kevaşeye meğil ettin

En uzun filmdin hayatın..

İster korku ister komedi ister dram ister trajedi

Yönet filmini hade Baybeeee !

Kıskanç dalgaların kumları alıp götürdüğü gibi

Ölümde cana varacak görünecek varlığın dibi

Yuvalarından oyar gözlerimi senin ellerin

Ben göremedikçe iter o yana bu yana beni senin ellerin

Korkunç bir ıssızlıkla ben anlamıştım korkmayı

En güçsüz anımda denedim tek doğru yolu bulmayı

Ay benim dostumdu gece benim örtümdü

İlerisi meçhuldü ama kurtulmak güçlü dürtümdü

Taşlandığım paralar tenime sertçe sürtündü

Düştüm kalktım boğulup battım çıktım nihayet kara göründü.

Bölüm bölüm bitiyor etaplar ama yarış sürüyor

Ben def ettikçe alçak virüsler ürüyor

Ben doğrumu deştikçe onlar komikmiş gibi gülüyor

Bilmiyorlar aslında onlar karşımda yavaşça ölüyor

Sago herşeyi çok net görüyor



Beklentilerimi kavşağında durmuş bekliyorum

Yığınla insan beni biliyor ben onları bilmiyorum

Ürkütüyor beni şu kargaların kargaşası

Bana mı kaldı ayakları yoldan kaymışların tasası!!!!



kafkef

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder