1 Ekim 2009 Perşembe

Ne de olsa hür düşünce,irade...



bana kıçından korkan benim yazılarımı okumasın ve beni gölgelerinde gezdiğimi bu şekilde derin yazabildiğimi iddia edenlere yazmak için kendilerine ihtiyacım olduğunu söyleyenlere ve daha neyin içinde oldugunu bilmeyen insanlara (kendilerini melek yolunda adadıklarını düşünenlere,meleklerle yürünebileceğini zannedenlere )şeytan haric meleklerin özgür iradeye sahip olamadıklarını bilmeyen Kara cahillere tüm özgür,hür benliğimle....






Yaradana Peygamberlere Dinlere inanmayan kendine has yol çizmeye çalışan adına kendince Hak Yolu diyen bildikleri halde kalplerindekini dilinde yalanlayan,elindekiyle yetinmeyen,Rab'dan önce kendini seven ve inanmıyorum Rabb'a diyipte parmağına iğne batıp kan çıktığında Allah diyen ve bunu demesinin sebebini bahaneleriyle psikolojiye bağlayan halbuki kendi dediğine gülüyor tek kaldığında :)

ya da Rab'bın yolundan şaşan herkes okusun listemden bunu öfkelendiğimden değil yorulduğumdan yazıyorum belki benim fikrimi ve zikrimi anlarsınız diye yoksa inanç ortaya konulupta yol ortasında tartışabileceğiniz yada böyle yarı sanallıkta yazılabilecek değil özür dilerim bunun bilincinde olduğum halde yazdırıyorlar belki değişebilirler umuduyla bunu yazdığım için beni anlayanlardan....Anlayamayanlarsa yada farklı görüşlerle teorimi çökerteceğini sanıpta listemde cevap veremeyerek duranlara yada yazdığı yorumu yazdıktan sonra kaldıranlara (hotmail silsenden gönderiyor bunu bilmeyenlere) susupta cevap vermiyor gibi görünüp bunu da de kullandığını sandığı zekasına bağlayıp beni abdal ve aptal yerine koyupta kendilerinin benden aptal ve abdal olduğunu göremeyenlere :) zekasını kullanamayanlara (çünkü herkeste zeka mevcuttur kullanana zeki kullanamayana zekisin ama geliştirmemişsin denir)(yani abdal ve aptal) bunu görünce aynı tepkimeyle listemde utanmadan durmaya devam edene cevabım şudur özgür iradenizin size verdiği düşünceyle ya görürsünüz benliğinizin gerçeğini ya da okurken kibirinizle günah işleyip özgür iradenizi (Şeytan'ın sahip olduğu gibi Yaradan'ın yarattığı meleği Yaradan'nını inkar etti) sizde bu yazıyı inkar edebilir ve listemi terkedebilirsiniz.....









ne de olsa hür düşünce özgür irade neyin ne yolu olduğunu görüyoruz :))))))



Selametle.


PURE VISION

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder