7 Kasım 2012 Çarşamba

keyifle geziyorken sokaklarda neden yaşadığının farkındamısın ki sadece yürüyorsun ne önünü gördüğün var ne de arkanı sadece kayıpsın ve buna layıksın içinden normal olduğunu düşünüyorsun çünkü senden çok fazla var artık buralarda ve sizler coğaldıkça yalnızlığıma çekiyor beni kalbim neden mi çünkü yıllardır sorduğum sorular var benim kendimi hayata dair kimsenin cevap veremediği bunları hiç düşündün mü mesela bir karadeliğin içinde ne olduğunu açıklarmısın bana mesela sen bana güneşin dünyaya olan mesafesini açıklayabilir misin eğer bunların cevabını bilmeden yaşayabiliyorsan bravo sana neden mi çünkü at gözlüğüyle bakıyorsunuz hayata başınızı yukarıya kaldırmayı unutmuş nefes alıyorsunuz insanlar giriyor hayatınıza nefes alsın kalbi atsın yeter deyip adına aşk diyorsunuz 3 aylık bir sürecin içine giriyorsunuz sonra hiç acı çekmeden bir başkasını yaşamınıza alıyorsunuz ne evreni biliyorsunuz ne de aşkı işte bu yüzden yalnız ve anlaşılmaz koyuyorsunuz adımı veya sorunlu ve takıntılı diyorsunuz benim beynim ve beni bulmasını istediklerim yüzünden farklı bir işleyiş taşıyor ve nedense bu sizi rahatsız ediyor adımı deliye çıkartıyorsunuz arkadaş sizin düşünemediklerinizin farkına varmak mı problem şöyle yürüdüğünüz yolda ki kaldırımları sayın bana deli diyeceğinize hiç olmazsa bilmediğiniz matematiğiniz gelişir karanlık ve sevgiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder